موسوی ومسئله حجاب
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

موسوی ومسئله حجاب

وضعیت میرحسین موسوی نخست وزیر امام (ره) به جایی رسیده است که اخیرا یکی از سایت های سبز از وی خواسته است موضع خود را در مورد حجاب مشخص کند تا بتواند روح تازه ای در کالبد بی جان جنبش سبز بدمد. گزارشها حکایت از آن دارد پس از آنکه مهدی کروبی از سران فتنه بحث آزادی حجاب را به عنوان شعار انتخاباتی خود و در فیلم انتخاباتی خود مطرح کرد و حرمت شکنی های متعدد طرفداران فتنه در مراحل مختلف و سکوت و تایید آن توسط سران فتنه و سخنان جنجال آفرین بانوی روشنفکر سبز خانم رهنورد و کشف حجاب پی در پی حامیان خارجی فتنه ، کار فتنه گران و سران آنها به جایی رسیده است که اخیرا فتنه گران از موسوی که عنوان نخست وزیر امام رایدک می کشد خواسته اند موضع خود را در موردمسئله حجاب که از مسلمات دینی شیعیان می باشد مشخص کند. مسیر سبزیکی از سایت های حامی فتنه سبز از میرحسین موسوی خواسته است:

" ... از آنها می خواهیم برای نشان دادن میزان پایبندی خود به شعارها و ارمانهای جنبش و به رسمیت شناساندن همه تفکرها و سلایق موجود در اقدامی نمادین در جمعی از زنان سبز بدون داشتن حجاب اجباری حاظر شوند"

باید دید اینگونه فشار بر سران فتنه جهت شکستن خطوط قرمز دینی و مذهبی مردم مسلمان ایران همچون گذشته موفق خواهد بود وباعث موضع گیری انفعالی و ضد دینی آنها خواهد شد و یا همچنان خط پایانی برای سران فتنه باقی مانده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: